Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Netscape Navigator 9





Netscape Navigator 9 adalah perkakas web browsing dikeluarkan oleh NETSCAPE, salah satu syarikat web yang paling kuat membangun.

Netscape menawarkan kelajuan browsing web tinggi bersama dengan satu carian klik web dari search bar Netscape. Sekarang anda tidak perlu mendownload tool bar carian.

Sama seperti pelayar internet Netscape lain boleh ditangani oleh rumah, berhenti, kembali dan kekunci sejarah. Menggunakan menu fail yang boleh menyimpan laman web sebagai HTML atau teks biasa (TXT.). Netscape juga membawa built-in spell checker.

Netscape Navigator membolehkan pengguna untuk membuka beberapa halaman dalam satu tetingkap. Setiap halaman terbuka di tab yang berbeza. Anda boleh bookmark semua halaman dibuka di tetingkap dengan satu klik.

Anda boleh dengan mudah menggantikan web browser lama anda dengan Netscape, kerana Netscape menawarkan backup automatik cookies dan kegemaran. Jadi anda tidak akan kehilangan laman-laman penting untuk anda.

Salah satu ciri menarik lebih banyak tentang Netscape Link Pad itu. Anda boleh menambah link ke Pad Link dengan mengklik kanan pada link dan memilih "Save link ke Link Pad". Ciri-ciri ini berguna kepada anda bila tidak perlu link untuk digunakan lagi.

Netscape menawarkan pelayar mini juga. Ini akan membuka tetingkap menegak kecil di ciri side. Sisi kiri adalah sangat berguna jika anda mencari sesuatu serta browsing halaman.

Kesalahan konsol ini berguna untuk melihat kesalahan, mesej link yang rosak atau amaran. Windows Media, Percuma Hotmail dan Windows Marketplace diberikan sebagai penanda buku.

Kesimpulannya Netscape Navigator alat browsing web yang cepat dengan banyak fitur baru yang dapat membuat anda menyingkirkan web browser lama anda. Cubalah hari ini untuk sesuatu yang baru


-Netscape
-9.0.0.6
- www.netscape.com
-Freeware

Klik butang di bawah untuk muat turun


Download Netscape Navigator



0 comments: