Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Sebab Anda Perlu Mencuba Office 2010


1. Express anda lebih banyak idea visual.

Office 2010 membuka dunia pilihan desain untuk membantu anda mendedahkan idea-idea anda dengan kesan yang lebih. alat gambar baru dan dipertingkatkan format, seperti saturasi warna dan kesan artistik, membolehkan anda menukar visual anda menjadi karya seni. Dan berbagai tema disesuaikan baru dan layout grafik SmartArt ® menawarkan lebih banyak cara untuk membuat idea-idea anda terpapar.


Express your ideas more visually

2. Diterapkan lebih ketika bekerja sama.

Brainstorm idea-idea, menyimpan versi sinkron, dan memenuhi waktu lebih cepat bila anda bekerja dalam kumpulan. Co-authoring di Word 2010, PowerPoint 2010, Excel Web App, dan OneNote 2010 bersama notebook membolehkan anda untuk mengedit fail yang sama pada masa yang sama dengan orang lain - bahkan ketika mereka berada di locations.1 berbeza

Accomplish more when working together

3. Nikmati pengalaman Pejabat akrab dari lebih banyak dan peranti.

Dengan Office 2010, anda boleh mendapatkan hal-hal yang dilakukan pada jadual anda.

* Microsoft Office Web Apps. Memperpanjang anda Office 2010 pengalaman ke web. Simpan Word, Excel, PowerPoint, dan OneNote file online dan kemudian mengakses, melihat, mengedit, dan berkongsi kandungan daripada hampir anywhere.2
* Microsoft Office Mobile. Tetap saat ini dan merespon dengan cepat menggunakan mobile versi baru dari aplikasi Office yang direka khas untuk Windows Phone 7 device.3
* SharePoint Microsoft Workspace 2010.
Penyegerakan SharePoint 2010 senarai dan perpustakaan dengan SharePoint Workspace, sebelumnya dikenali sebagai Microsoft Office Groove, sehingga anda boleh mengakses, melihat, dan mengedit fail pada bila-bila saja dan di mana saja dari komputer anda. Semuanya akan secara automatik sync ke server SharePoint ketika anda kembali online.

4 . Tetap disambungkan ke perniagaan anda dan rangkaian sosial.

Outlook 2010 adalah hub anda untuk rakan sekerja, pelanggan dan rakan-rakan. Guna Outlook Connector Sosial untuk segera melihat sejarah e-mel, mesyuarat, atau lampiran yang anda terima daripada individu. Dapatkan maklumat tambahan tentang orang-orang untuk tetap di atas perniagaan anda dan lingkaran sosial melalui SharePoint My Site, Windows Live, atau yang lain Hangat tapak pihak ketiga.
.

5 . Dapatkan mesej anda keluar terus.

Anda Broadcast persembahan PowerPoint ke khalayak terpencil, baik atau tidak mereka telah PowerPoint installed.4 The PowerPoint baru Broadcast Slide Show ciri-ciri membolehkan anda untuk memaparkan kanan dari meja anda, sementara audiens anda paparan persembahan hidup dalam pelayar Web mereka.

Get your message out instantly

6 . Buat data kuat wawasan.

Jejaki dan menyerlahkan trend penting dengan analisis data baru dan ciri visualisasi di Excel 2010. Ciri-ciri Sparklines baru memberikan representasi visual yang jelas dan kompak data anda melalui grafik kecil dalam sel worksheet. Slicers membiarkan anda penapis dan segmen data pivottable anda dalam beberapa lapisan sehingga anda dapat menghabiskan lebih banyak masa menganalisis dan format masa yang lebih singkat.

Create powerful data insights

7 . Menetapkan kelantangan besar e-mel dengan mudah.

Hemat waktu berharga dengan perampingan peti masuk anda. Outlook 2010 membolehkan anda kompres benang panjang e-mel kepada beberapa perbualan yang boleh dikategorikan, diprioritaskan, dan selesa diajukan. Langkah Cepat ciri-ciri baru membolehkan anda melakukan tugas multi-perintah tersebut, seperti membalas dan memadam, dengan satu klik.

8. Memberikan persembahan yang menarik.

Memikat hati pendengarnya anda dengan video yang peribadi dalam persembahan anda. Embed dan mengedit video langsung di PowerPoint 2010. Trim, tambah memudar dan kesan, atau penanda buku adegan kunci. Video dimasukkan dari fail anda sekarang tertanam secara lalai, sehingga anda boleh berkongsi persembahan dinamik tanpa perlu menguruskan fail berasingan media.
files.

Deliver compelling presentations

9 . Simpan dan menjejaki semua idea anda di satu tempat.

Dapatkan notebook digital utama untuk mengesan, menetapkan, dan berkongsi teks, gambar, dan fail audio dan video dengan OneNote 2010. Ciri-ciri baru seperti pelacakan versi laman, menyoroti automatik, dan Nota Linked memberikan anda kawalan lebih besar atas maklumat anda, sehingga anda selalu di atas kandungan anda dan perubahan yang dilakukan oleh orang lain.
.

10. Kerja cara anda, lebih cepat dan lebih mudah.

Microsoft Office Backstage ™ menggantikan paparan menu File tradisional untuk memberikan ruang terpusat untuk semua tugas pengurusan fail anda, termasuk cetak menyimpan,, berkongsi, dan menerbitkan. Ribbon dipertingkatkan, umum di aplikasi Office 2010, membolehkan anda perintah akses cepat dan mencipta atau menyesuaikan sesuai dengan gaya tab untuk pekerjaan anda.

Work your way, faster and more easily


1 Co-authoring untuk Word 2010, PowerPoint 2010, Excel Web App dan OneNote Web App, dan co-authoring dari OneNote 2010 notebook berkongsi dengan orang lain di luar rangkaian komputer anda memerlukan SharePoint Yayasan 2010 (untuk perniagaan) atau percuma Windows Live ID ( untuk kegunaan peribadi).

2 Office Web Apps memerlukan baik SharePoint Yayasan 2010 (untuk perniagaan) atau percuma Windows Live ID (untuk kegunaan peribadi), serta peranti yang sesuai, sambungan Internet, dan disokong Internet Explorer, Firefox, atau browser Safari.

3 Sebuah alat yang tepat diperlukan. Office Mobile tidak termasuk dalam aplikasi Office 2010, suite, atau Web Apps. Ada beberapa perbezaan antara ciri-ciri dari Office Web Apps, Office Mobile, dan Office 2010 aplikasi.

4 PowerPoint Broadcast Slide Show memerlukan baik Yayasan SharePoint 2010 atau Windows Live account. Untuk disiarkan melalui SharePoint 2010, Office Web Apps harus dipasang.


sumber asal : http://office.microsoft.com/en-us/products/top-10-reasons-to-try-office-2010-HA101673609.aspx

0 comments: