Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kaspersky Internet Security 2011

Kaspersky Internet Security 2011
PerlindunganPC & Netbook lengkap

Kaspersky Internet Security 2011 memiliki segala yang anda perlukan untuk tetap aman dan selamat apabila anda sedang menjelajah web. Hal ini memberikan perlindungan terus-menerus untuk anda dan keluarga anda - sama ada anda bekerja, bank, kedai atau bermain online.

Tetap berada di depan ancaman dengan Kaspersky Internet Security 2011!


Ciri-ciri Utama dan Manfaat

Kaspersky Internet Security 2011 berhenti PC atau Netbook yang diperlambat oleh cybercriminals dan memberikan sementara tak tertandingi on-line keselamatan melindungi fail anda, muzik dan imej dari hacker:

* Perlindungan proaktif terkini ancaman Internet dipertingkat
Mencegah semua jenis malware dikenali dan tidak dikenali dari menjangkiti komputer anda.

* Ciri baru Melayari internet yang selamat untuk keselamatan yang tak tertandingi atas talian terbaru!
Dengan Safe Surf anda tidak akan pernah terkena laman berbahaya atau menyinggung. Regular update database dari Kaspersky Lab bererti bahawa Aman Surf automatik akan menyekat laman-laman web yang tidak diingini ketika mereka muncul. Hanya hidupkan.

* Perlindungan identiti digital anda bila-bila masa dipertingkat
Smart anti-phishing perlindungan dan Virtual Keyboard menjaga identiti digital anda benar-benar aman ketika anda belanja, perbankan atau online rangkaian sosial.

* Kaya dengan ciri berkesan Kawalan Keluarga Dipertingkat
maju Parental Control Produk ciri-ciri boleh menghalang, menyekat dan log aplikasi dan akses web, sehingga anak-anak anda tetap online selamat.

* Kawalan Aplikasi menghalang perisian berbahaya dari merugikan sistem anda
Setiap program yang diberikan hak-hak dan akses kepada sumber daya sistem yang didasarkan pada penilaian-risiko automatik menggunakan database di-awan-keselamatan Kaspersky Lab.

* Sistem Pengintai Baru!
Sistem mutakhir teknologi monitor Pemantau dan menganalisis setiap peristiwa sistem untuk secara tepat mengesan setiap perilaku berbahaya. Jika ancaman berlaku, pengguna akan diminta untuk memainkan kembali aktiviti program jahat.

* Mode Main selamat unik untuk aplikasi & website dipertingkatkan .
Jalankan Safe Mode membolehkan anda menjalankan aplikasi yang mencurigakan dan laman web dalam lingkungan khusus terpencil di mana mereka tidak boleh merosakkan sistem anda.

*Alat khusus untuk merawat bahkan jangkitan yang paling kompleks dipertingkatkan
CD pemasangan juga boleh digunakan sebagai rescue disk bootable untuk membantu anda untuk mengembalikan sistem anda jika anda merasa perlu untuk. Jika anda men-download produk anda Kaspersky Lab anda boleh membuat Rescue CD anda sendiri menggunakan program.

* Mudah-masuk ke Desktop alat Baru!
Memeriksa status perlindungan PC anda dan dengan cepat mengakses ciri-ciri keselamatan dan tatacara pilihan anda belum pernah lebih mudah!

selamat mencuba

0 comments: